Emaitzak: 4

ES EU
Fabrikazio mekanikoa (1)
b) Solución más compleja y de coste ligeramente superior, pero de mayor fiabilidad ya que las señales son emitidas a través de válvulas de rodillo con tope mecánico en su final de carrera y tratadas posteriormente para evitar las señales permanentes. b) Irtenbide konplexuago eta zertxobait garestiagoa, baina fidagarritasun handiagokoa. Izan ere, seinaleak bidaltzeko tope mekanikoa duten arraboldun balbulak erabiltzen dira ibiltarte-bukaeran, eta, ondoren, seinaleak tratatu egiten dira seinale iraunkorrak saihesteko.

Materiala: Mekanizazio bidezko Produkzioa

Zehar-lerroa (3)
En la curva de corriente se aprecia una señal BIP (tope mecánico). BIP seinale bat (tope mekanikoa) ikusten da korronte-kurban.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

Una curiosidad que se puede observar en la curva de intensidad de la señal cuando la válvula E.G.R. es mandada con el máximo RCO (91%), es un punto de inflexión en dicha curva (señal BIP) que aparece cuando el núcleo magnético de una válvula alcanza su tope mecánico y es frenado. EGR balbula RCO maximoa (% 91) jasotzen ari dela, seinalearen intentsitate-kurban inflexiogune bat (BIP seinalea) agertzen da balbula baten nukleo magnetikoa bere tope mekanikora iritsi eta hark balaztatzen duenean.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak

El frenado del núcleo de la válvula que se produce al alcanzar ésta su tope mecánico provoca que el coeficiente de autoinducción de la bobina varíe de golpe por la desaparición del movimiento provocando este punto de inflexión característico en la curva de carga de la bobina del inyector que nos permite identificar el inicio real de inyección. Balbularen nukleoa tope mekanikora iristean izaten den balaztatzearen eraginez, aldatu egiten da, bat-batean, bobinaren autoindukzio-koefizientea, mugimendua desagertu egiten baita; ondorioz, inflexio-puntu bereizgarria hau sortzen da injektoreko bobinaren karga-kurban.

Materiala: Motorraren sistema Osagarriak